Aplikacja mobilna Nasz Bank
APLIKACJA MOBILNA Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej
Banku Spółdzielczego w Wysokiej. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp
do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Aplikacja mobilna Nasz Bank (zwana dalej Aplikacją) umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Niezbędny jest tylko pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS, nazwa aplikacji: „Bank Spółdzielczy w Wysokiej”)
INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA aplikacji mobilnej Nasz Bank: Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelew QR
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji