Informacje o charakterze ilościowym i jakościowym dotyczące adekwatności kapitałowej Banku udostępniane są Klientom w formie papierowej w lokalu Banku w Wysokiej, ul. Strzelecka 1 , 89-320 Wysoka w godzinach od 8-ej do 15-tej.
- Fundusz Wsparcia Kredytobiorców- informacja dla klientów.docx
- Wzór wniosku do Funduszu Wsparcia Kredytobiorców
- Informacja o ryzykach kredytów zab. hipotecznie
- Komunikat – sankcje Federacja Rosyjska i Białoruś
- Informacja wynikająca z art. 111 ustawy Prawo bankowe
- Usługa mojeID i Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Wysokiej
- Regulamin Usługi BLIK.docx
- Regulamin_BSWysoka_mojeID
- Tarcza Finansowa PFR
- Manual_MŚP IB Tarcza 2.0 – Instrukcja składania oświadczenia o rozliczeniu Tarczy 2.0
- Informacja dot. raportowania przez BS Wysoka dostępności API PSD2
- Polityka prywatności – Aplikacja Nasz Bank
- Oświadczenie BS o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego
- Polityka ładu korporacyjnego BS.
- Skargi i reklamacje
- Informacja o możliwości wydania dyspozycji na wypadek śmierci
- Informacja wynikająca z art. 111a ustawy Prawo bankowe
- Polityka informacyjna 2020
- Ogólna informacja dotycząca EURO-FATCA
- Komunikat dot. transferów pieniężnych (przelewy)
- Klauzula informacyjna wynikająca z RODO
- Mechanizm Podzielonej Płatności – Split Payment – szczegółowe informacje
- Opis systemu kontroli wewnętrznej BS w Wysokiej